Alimentació per a la salut

persones

Generem i compartim coneixement i bons hàbits sobre alimentació i salut

Perquè volem millorar l’alimentació de tothom, sigui quina sigui la seva situació vital.

Salut i bons hàbits alimentaris

Des de la Fundació Catalunya La Pedrera, a través de la recerca experta d’Alícia (Alimentació i Ciència), es vol millorar la salut i els hàbits alimentaris de les persones, posant especial èmfasi en aquelles que afronten una malaltia o tenen restriccions alimentàries. Durant l’any 2021 s’han fet diverses accions i projectes, com el programa FruitTAS per promoure el consum de fruita en joves amb discapacitat intel·lectual lleu o moderada, o l’elaboració de continguts i càpsules audiovisuals divulgatives en col·laboració amb entitats com l’Agència de Salut Pública de Catalunya o l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Saber-ne més

participants

Tallers d’alimentació per a necessitats especials

La divulgació del coneixement al voltant de l’alimentació per a la salut és fonamental. Per això, la Fundació ofereix formació sobre el tipus d’alimentació més convenient en situacions de malaltia a través de tallers dirigits tan a públic especialitzat com a públic general. En concret el 2021 s’han fet tallers per a col·lectius amb necessitats especials, per a personal d’entitats, residències i centres sociosanitaris, per a professionals de la salut, i també tallers de cuina, alimentació i salut, que han arribat a més de 14.400 persones.

Saber-ne més

participants